Buduj z nami budowlane rozmaitości

Krajowe drogi - wyzwanie dla przeciętnego auta

Stan polskich dróg pozostawia wiele do życzenia. Jesteśmy ciągle na końcu państw Starego Kontynentu jeżeli chodzi o poziom i bezpieczeństwo naszych dróg. Jednakże każdego budowanych jest coraz więcej tras, autostrad i dróg ekspresowych dzięki którym jesteśmy w stanie sprawnie oraz w miarę szybo podróżować po kraju.

Nim jednakże dościgniemy państwa tj. chociażby nasz zachodni sąsiad pod kątem liczby i jakości dróg oraz autostrad minie wiele lat. Spora ilość dróg jest ciągle w złym stanie. Niestety słaby stan dróg wpływa w znacznym stopniu na kondycji naszych pojazdów.
auto
Napisał: bertknot
Na podstawie: http://www.flickr.com
Efektem używania aut na polskich trasach jest znacznie przyśpieszony proces zużywania się sporej ilości części - więcej informacji na tym portalu. Szczególnie narażone na awarie są podwozia, które muszą znosić niezliczoną ilość nierówności i dziur pokonywanych z każdym następnym metrem. Częstą awarią, z którą muszą liczyć się posiadacze aut jest problem, który dotyka tylnej osi. Gdy już stwierdzimy, że problem dotknął naszego samochodu (koła nachylają się do wewnątrz) należy szybko udać się do specjalistycznego zakładu mechaniki samochodowej.



Jeśli interesuje nas “regeneracja belki Citroen” czy też “tylna belka Peugeot” warto poszukać opinii w internecie. Ostatecznie dostaniemy dużą ilość informacji z adresami zakładów oraz opinie i recenzje dotyczące pracy poszczególnych mechaników. Co ważne naprawa tylnej belki musi odbywać się oczywiście w zgodzie ze wskazaniami i dokumentacją firmy produkującej konkretny model auta.

Usterka dotyka sporą ilość właścicieli aut takich jak Peugeot 206, 306 bądź też Citroenów Berlingo albo Xsara - zob. http://www.tylnabelka.pl/. Część kierowców musi więc prędzej czy później zmierzyć się z problemem naprawy tylnej osi.

Wiele osób orientuje się zwykle w ostatnim momencie, ponieważ sama awaria może przez jakiś czas nie dawać żadnych objawów. Jedyną zauważalną oznaką może być, o czym już nadmieniliśmy, pochylenie kół tylnych co jest w stanie prowadzić po pewnym okresie do obtarcia kół o wnętrze nadkola. Kolejnym aspektem są pojawiające się dźwięki wydobywające się z tylnego zawieszenia, przede wszystkim przy mocno załadowanym aucie. Właściwą, rzetelną diagnozę może jednak postawić specjalista po sprawdzenie podwozia i ewentualnych rozszczelnień przy samej belce.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2016-07-12 15:12:39
Tagi: model, samochód, nadkola, trasy, drogi, mechanika